
Slavíme 18. narozeniny, ale dospělí zdaleka nejsme!
Je to bizár!
V říjnu slavíme zásadní jubileum! Máme už 18 let! A to není na trikoshop rozhodně málo. Vděčíme za to všem našim zákazníkům, kteří mají smysl pro humor a nebojí se ho už roky nosit na prsou. Takže jedno velké DÍKY!
Mohlo by se zdát, že už jsme dospěli. My se ale určitě nechceme chovat dospěle! Spíš naopak. 😎 Nadělili jsme si omlazení našeho loga a celého vizuálu a k tomu představujeme ulítlou kolekci věnovanou legendám českého bizáru. Jiří Kára, Jolanda, Bába pod kořenem nebo Kluk s řetízkem se potkávají v designové kolekci, kterou vyšperkovává jedna technická vychytávka: na jeden klik za pomoci umělé inteligence můžeme vyměnit obličej na potisku za ten tvůj! Ty se tak můžeš vžít do kůže našich legend.
Už tradičně narozeninové dárky nedostaneme my. A ani vy. Tentokrát to budou hendikepovaní lidé, kteří se snaží postavit na vlastní nohy. Z každého prodaného trička nebo mikiny půjde 18 Kč neziskovce Borůvka, která ve své kavárně nebo obchodě trénuje tělesně postižené, aby časem zvládli nasazení i v běžné práci.

Vysekni poklonu legendám českého bizáru. Vžij se do kůže Báby pod kořenem, Jolandy nebo Jirky Káry
Z Jirky Káry, Svarty nebo Kluka s řetízkem se stali tak trochu omylem celebrity, které vídáme nejenom na YouTube, ale o kterých se i zpívá, rapuje nebo točí dokumenty. A protože to dotáhli tak daleko, rozhodli jsme se vyseknout jim poklonu v podobě vytříbené kolekce originálních potisků s názvem Bizár.
Ale pozor! Nejde jen o vyladěnou grafiku, ve které náš grafik Dežik spojil známý obličej s ještě známější hláškou. Ty nebo třeba tvůj kámoš se může z fleku vžít do kůže Báby pod kořenem nebo Kluka s řetízkem. Na jeden klik za pomoci umělé inteligence vyměníme obličej v grafice za ten z nahrané fotky. Ty si tak můžeš objednat naprostý originál na tričku, kšiltovce nebo třeba hrníčku. Tomu říkáme bizár! Checkuj celou kolekci B18 Bizár.


Borůvka zaměstnává lidí s postižením a pomáhá při jejich uplatnění na běžném trhu práce

Z každého trička, tílka nebo mikiny pošleme 18 korun na pomoc lidem s tělesným postižením. Peníze dostane Borůvka Praha, což je neziskovka, která ve své kavárně a obchodě provozuje tréninková pracoviště, ve kterých pracují lidé s tělesným postižením.
Tréninková místa jsou takovým odrazovým místem pro lidi, kteří neměli v životě příliš na růžích ustláno a kvůli tělesným postižením hůře shánějí zaměstnání. Někdy se jim to nepodaří vůbec. A právě se získáním práce pomáhá Borůvka. V kavárně i obchůdku se hendikepovaní zapojují do pracovního procesu, vlastně se tak trochu trénují na další práci 🙂 A po úspěšném tréninku následuje samotný zápas - pracovní uplatnění na trhu práce. Ten skýtá pro lidi s postižením dost překážek. Borůvka je pomáhá překonávavat a odstraňovat.
Lidem s postižením dále nabízí psychologické poradenství, fyzioterapii či rehabilitace.
Basty vše zkontroloval. Peníze půjdou na dobrou věc
Borůvka díky našim společným penězům bude moci zaměstnat více lidí s tělesným postižením. Ti projdou tréninkovým pracovištěm v kavárně či obchůdku a připraví se tak na reálnou práci. I díky tobě nebudou muset lidé s hendikepem sedět doma a nebudou tak závislí na finanční pomoci státu. Budou mít výplatu, radost, novou životní náplň a vědomí, že na to nejsou sami.






Za celý říjen jsme společně vybrali a Borůvce předali:
81 576 Kč!

Sběratelský triko v narozeninovém designu jenom za stovku
Stačí být rychlý a nakoupit další zboží alespoň za 500 Kč. Pak si můžeš ulovit tohle narozeninový triko, který je po dobu oslav k mání jenom za sto korun! Do košíku vlož kupon 18NAROZEN. Grafik Enigmaboy potisk navrhl podle sebe a aktuálních trendů streetwearu. Na hrudníku je decentní nápis a na zádech pak roztodivný netvor Basty 😝
Nadělili jsme si nové logo a nový vizuál
Letí to jako blázen. Naposledy jsme naše logo měnili před deseti lety. Ušlo s námi pěknej kus cesty. Teď je na čase mu udělat pá pá. Ale nedochází k žádné revoluci. Logo spíš jenom omlazujeme a dáváme mu nádech současnosti.
Autorkou nové identity je Iva Janigová. Společně jsme nejdřív prozkoumali, že cestou není přijít s něčím revolučním. S něčím plně novým. Ale že chceme jít spíš cestou evoluce. Hlavním cílem tedy bylo zachovat to základní, čím Bastard je: tedy oranžovou barvu, symbol B, maskota Bastyho a přidrzlost.
Vedle toho jsme tomu chtěli dát víc lehkosti a mladistvosti. A taky přidáváme jeden zásadní nový prvek, který odkazuje ke grafikům: tedy k ruční práci, která je za každým potiskem. Zásadní proměnou pak prošly písma a částečně barevnost. Více si můžeš pročíst na našem blogu.
Vyber si, kde začneš
Pánské mikiny Dámské mikiny
Pánské trenýrky Dámské kalhotky
Vaky Osušky Ponožky