Spadly nám ceny až o 50 %. Asi vítr! Koukni na slevy. Jen do pátku!
Nový Bastard. 15 zásadních vylepšení. Čtěte.
Byla to makačka. Dělali jsme na tom ve čtyřech lidech nárazově skoro půl roku. A tady je výsledek. Jak by řekl Angličan „brand new“ Bastard! Novinek je spousta, tak klidně čtěte. A samozřejmě budeme rádi za vaši zpětnou vazbu. Zkuste nám napsat něco víc, než „starej byl lepší“ ;)
1. Nové logo
Je to už 8 let, co na Bastardu tiskneme originální trička od česko-slovenských grafiků, a tak bylo na čase obměnit vizáž. Nejde o žádnou revoluci, ale evoluci. Zachovali jsme tučný řez písma, barvy (oranžovou a černou), ale celkově logo vyčistili a dali mu spád.
2. Lehčí a moderní design
Se změnou loga souvisí i změna designu. Řekli jsme čau pozadí města v hlavičce a celkově šli pouze čistou jednobarevnou vektorovou cestou. Přesně takové jsou naše potisky a teď k nim ladí i grafická identita značky. Můžete si všimnout, že pryč je stínování a ztučňování. Naskočili jsme na trend čistého „flat designu“.
3. Přehlednější menu
Dali jsme sbohem dělení menu na SELF a FUN. Všechny to akorát mátlo. Menu je teď tedy mnohem přehlednější. Jednoduše: pánské, dámské, dětské a k tomu placky, poukazy a slevy. Nově se tedy můžete podívat na všechno zboží určené jednomu pohlaví.
4. Nové fotky
Dali jsme si práci a přefotili jsme polovinu našeho zboží s profi modely a modelkami. To abyste viděli, jak je v reálu potisk veliký a jaká je skutečná barva trička. Všichni se usmívají, takže je radost se na ně podívat :)
5. Responsivní design pro mobily a tablety
Pokud tenhle blog čtete na počítači, asi toho moc nezaznamenáte, ale celý front-end webu (čili HTML a CSS) jsme přepsali tak, aby se obsah přizpůsoboval obrazovce, na které se na web díváte. Na tabletu nebo mobilu teď budete moct projíždět stránky bez nutnosti něco přibližovat. Všechno bude čitelný a přehledný na první dobrou.
6. Víc možností při filtraci zboží
Koukněte do některé ze sekcí. V levém sloupci je pořádný filtr, který mimoto, že je super rychlý a reaguje okamžitě, umí nové vychytávky, jak si vyfiltrovat zboží. Můžete se tak podívat na trička i mikiny zároveň nebo si prohlédnout všechno zboží od jednoho konkrétního grafika.
7. Nové kategorie podle témat nebo střihu
Do filtru přibyly takové vychytávky, díky kterým si můžete dámská trička zobrazit podle jejich střihu. Takže klasický, raglánový nebo nový lodičkový? A třídit můžete i podle témat jako např. auto-moto, pro páry, sex nebo třeba pro geeky.
8. Řazení zboží podle popularity
Kromě vylepšeného filtru jsme zavedli i možnost seřadit si zboží podle popularity, ceny nebo doby přidání. Tuhle vychytávku najdete v pravém horním rohu. A to i v hodnocení návrhů.
9. Rychlejší hodnocení návrhů
Rozklikávat jednotlivé návrhy a hlasovat až u nich byl vopruz. Víme to. Proto teď můžete jednotlivé návrhy hodnotit přímo na jejich výpisu. Stále je potřeba být přihlášený/á, nicméně i to jsme usnadnili. Registrovat se můžete přes Facebook a stačit nám bude jen jméno a kontakt.
10. Stránkování je pryč
Zrušili jsme stránkování. Od teď je všechno zboží v sekci nebo všechny návrhy na jedné stránce, na které se průběžně načítají další položky. Nebo vás snad to překlikávání bavilo?
11. Nákup bez registrace
Tohle je věc, za kterou se stydíme už několik let. Každopádně posun je konečně tu, a tak při nákupu v košíku už nevyžadujeme registraci. A pokud si objednáte trička s osobním vyzvednutím, budeme po vás chtít jenom jméno, telefon a e-mail (celou adresu si můžete nechat pro sebe).
12. Přihlášení přes Facebook
Abyste se mohli zaregistrovat na jedno kliknutí a nemuseli si pamatovat svoje heslo, propojili jsme se s Facebookem. Ale nemusíte se bát o soukromí. Facebook nám dá jedinou informaci: tohle je skutečně člověk s takovým e-mailem. My vás pak dokážeme propojit s účtem, který u nás už máte. Takže heslo můžete v klidu zapomenout.
13. Výběr dopravy a platby před přihlášením
Ještě jednu vychytávku dostal náš košík. Kroky v něm jsou teď takhle: Košík > Výběr dopravy > Přihlášení > Odeslání. Nemusíte se tedy přihlašovat, abyste se dozvěděli, kolik zaplatíte za poštovné.
14. V jiné barvě
Teď už se dozvíte, v jaké další barvě je tričko nebo mikina u nás na skladě. Tahle informace je hned pod přidáním do košíku na stránce konkrétního zboží.
15. Kolik zbývá do dárku
V košíku a v mezikroku přidání zboží do košíků teď přehledně uvidíte, kolik vám ještě zbývá ke konkrétnímu dárku. Samolepky, placky i poštovné zdarma zůstávají. Jediné, co se mění, je to, že si o ně musíte v košíku říct. Už je neposíláme automaticky.
Drobných změn je ještě minimálně sto. Tyhle jsou ty nejzásadnější. A my jsme hrozně netrpěliví, co na to řeknete a jaký konverzní poměr nasadíte :)
Diskuse k tomuto příspěvku
Petr Š. - nepřihlášený/á | 24.11.2014 |
+2
|
mam vas e-shop velmi rad, mate super napady na tricka!
Logo je rozhodne dobre, rozhodne lepsi nez to minule :) pekne osvezene a citim z nej vetsi profesionalitu ve vasi praci.
Flat mam rad, ale ceho je moc (ve ve vasem pripage malo) toho je prilis. Stranky pusobi, jako by jste je delali tak pred 10 lety = staromodne.
Homepage se vam z vizualniho a ux hlediska vubec nepovedla. Je to cele hrozne neprehledne az to pusobi amatersky. Barevne to pusobi jako jeden velkej cirkus :( Coz je velka skoda, kdyz jste nad tim travili vas cas. Je to hrozne preplacane, clovek pomalu nevi, kam kliknout, co je reklama co neni. Vsechny informace jsou snad vsechny stejne dulezite a divne poskladane, bohuzel se v tom stracim a verim, ze i vasi dalsi uzivatele budou mit podobny problem.
Berte toto, jako pozitivni kritiku na zlepseni ;-)
Petr
Bastard.cz - profil | 26.11.2014 |
+2
|
Co se týče HP, tak jsou tam dva hlavní cíle: dostat návštěvníka do sekce potisky anebo do sekce triček podle svého pohlaví. Za tímto účelem jsou zde tři výrazné oranžové buttony.
Pak tu jsou nejprodávanější potisky, které by měly zaujmout především nově příchozí a pro ty vracející se jsou níže nejnovější potisky.
Nicméně taky jsme zvědavi, jak bude nová HP fungovat. Zatím sbíráme data z Mouseflow a čekáme na relevantní heatmapy.
anitra - profil | 03.11.2014 |
+2
|
Bastard.cz - profil | 04.11.2014 |
+2
|
Rosnicka01 - profil | 03.11.2014 |
+3
|
Bastard.cz - profil | 04.11.2014 |
+2
|
Goldinka - profil | 30.10.2014 |
+2
|
web je fajn, že přišla změna, ale filtr při vyhledávání triček a mikin nejspíš zlobí. Když člověk kliká "trošku" rychleji, tak se filtr nějak vyresetuje ačkoli má zaškrtáno (například vylistovaný pánský trika, velikost trika a dola zaškrtnu třeba poslední šance a pak ještě sleva - než začne filtr reagovat, vylistujou se mi všechna pánská trika a tílka bez ohledu na filtr, musim znovu filtr použít...).
a pak druhá chybka při filtru pánská, trička, XL mi to vylistovalo i tílko, asi je špatně zařazené :)
Jinak super, mnohem příjemnější listování a vyhledávání a nakupování, chválim a opět jako vždy před Vánoci jdu dovybavit rodinu oblečením :D
Goldinka - profil | 30.10.2014 |
+2
|
Bastard.cz - profil | 30.10.2014 |
+2
|
Ano, i nás filtr se dá uhnat :) Jaký máte prosím prohlížeč?
A je pravda, že to jedno jediné pánské tílko máme stále zalistováno mezi tričky.
Bastard.cz - profil | 30.10.2014 |
+2
|
Goldinka - profil | 31.10.2014 |
+2
|
Stalo se mi to v poslední verzi Google Chromu v jiných jsem to nezkoušela.
Co se týče filtrování podle střihu u triček už to vidím - nevšimla jsem si toho, ale když vyberu dámské mikiny, tak tam ta možnost není, přitom dámský střih už také máte :)
Bastard.cz - profil | 31.10.2014 |
+2
|